同事間的聊天

我們出去午餐, 一邊bitch一個臭人.
你一句我一句, 講到興合合.

"不如我幫你燒0左佢間舖啊."
"唔得, 0甘會燒到你個friend間舖0架喎"
"係啵."
"不如, 我地幫你打佢啊."
"不如我地poke佢囉."
"係囉係囉, 我地去佢間舖頭poke佢."
"不如刮花佢架車!"
"Eh你等得冇, 等得我就等佢搬去我親戚屋企附近, 燒佢屋."
"唔得, 0甘會燒到你親戚間屋0架啵."
"冇相干, 隔好遠0架."
"我唔等得啊, 好嬲啊依家."
"哎呀, 打佢啦打佢啦."

我們現在是黑社會私會黨咩喊打喊殺? 最嚴重的那個語論還要是出自已為人母的口想怎樣?!! 雖然言論有點幼稚, 可是我們上。下。一。條。心!!!

000000000000000

同事T派票給J, 說:"收好來, 票沒有很多."
S: "趕快放進內衣裡面, 表給人看到."
J: "Ehhh, 醬等下會有乳香的喎."
S: "輸0左......"

000000000000000

同事T常常有很爆笑的言論, 有空我寫.

Comments

len said…
是0罗,很生气的时候,我喜欢朋友一听就说,
别拉着我,我去打他。
便笑了。
Anonymous said…
啊有同事醬一起搞笑真幸福!
seasonc said…
練,
心裡知道是說說而已, 但是聽者還是開心的. 有一次分手, 跟W在網上聊天, 他也是說要幫我打那個人一拳. 聽了心暖暖.

加愛,
我們超級搞笑兼愛演的.

Popular Posts