劉若英死佐????????

0拿, 件事係0甘0既.

今朝我聽電臺, 某XY DJ係佢節目入邊講, 話不嬲都好欣賞劉若英"說話般的歌唱法", 之後又讚佢同事0既新歌唱法就同劉若英一樣, "好像劉若英再世!".

我聽到, 即刻突佐一突, 乜劉若英死佐咩? 點解呢位電視兼電台主持人會用"再世"呢個詞0既???

嚇死人咩, 真係睬睬睬, 睬過你, 大吉利是啊!!! 劉三姐再世就話0者 ...

唔該大家, 講0野之前, 捻好0黎, 唔好用錯字/詞, 如果唔係, 真係"死得人多"囉.

多謝~~~~~ 講完!

Comments

yanwei said…
現在的dj......唉!
還是想說“應該多讀點書以免失禮自己”....又會給人講尖酸刻薄了!
marco said…
“我讀得書少,唔好蝦我!!”我先講,以后的人就不敢講你了。

小心人家講你優越感發作呢!
yanwei said…
哈哈哈哈我又尖酸又刻薄又自大又有優越感,真的應該去一死以謝天下。
[SK] said…
都真係畀你一句死咗嚇親囉~~
啋~~
seasonc said…
SK,
唓我頭先夠係俾個"利J"嚇親咯!
安东尼刘 said…
哈哈哈哈哈,呢位“利j”边台啊?数字台定新白痴年轻台定改革古老台???吾会系“我”台瓜?????
黎小姐 said…
果然是“語不驚人死不休”咯。。。
哈哈。
seasonc said…
安東尼,
那個臺有我的好朋友的.

黎小姐,
都唔知佢想點.
安东尼刘 said…
你那么多好朋友都是dj或主持人,玩我meh.....

Popular Posts