S' Wear: 17

我變













我變

我變































顧住變, 忘記講0添.
件衫係A/X既, 著0左至少4年,
黃黃地0架啦,
好彩睇唔出.
牛仔褲係舅夫N年前留底0既,
我都著0左10幾年.
條吊帶係今年係香港買既,
當時身邊两位小姐(阿姐),
異口同聲地講:"好型啊!!!"
經不起人地讚,
買0左.

同場加映
CK白襯衫
Club Monaco紅色格子外套, 很襯我的新球鞋
拿拿拿, 最後那两件我沒有買har.

Comments

yanwei said…
那件外套,美啊!!!
很襯你!!
seasonc said…
靓hor, 但我著得去邊???
Anonymous said…
哎喲季節真是花枝招展
對你的打扮功力我是絕對五體投體了
阿佐 said…
个眼镜几时买0架
几得意woh
CK白衬衫好,不打算买?
seasonc said…
加愛,
誇獎誇獎! (其實心花怒放)

joshua,
眼鏡金河買的, 和同事lap了三個.
CK白襯衫??? 唉我要暫時戒買衣服. (eh?!!!)
Anonymous said…
聖誕快樂!

嘿我好像不斷在跟你說聖誕快樂。

白襯衫很美。想起了白色聖誕。

Popular Posts